Oferta sprzedaży każdego dobrze zaopatrzonego sklepu opiera się na starannym dobraniu produktów i pokazaniu ich w jak najlepszym świetle. Odnosi to także do porównywania propozycji, jakie przygotowuje konkurencja z tego samego sektora. Bogaci w wiedzę, w jaki sposób odnoszą oni sukcesy i gdzie ponoszą porażki, nowi przedsiębiorcy są w stanie iść ich przykładem. Nie poleca się jednak biernego kopiowania, a naśladowanie na zasadzie wprowadzania własnych zmian i dostosowywania technik, jakie oferuje agencja reklamowa Kielce do bieżących potrzeb przedsiębiorstwa.
Zupełnie inaczej będzie wyglądało promowanie produktu wśród sklepów odzieżowych, a inaczej w przypadku dyskontów, które w swojej stałej ofercie posiadania ubrania dla każdej grupy wiekowej. Również AdWords dla dentystów powinien być odpowiednio zmodyfikowany i odpowiadać bieżącemu zapotrzebowaniu – w zależności od tego, w czym specjalizuje się dany lekarz i jakie posiada w swojej ofercie dodatkowe usługi.
Do dokonania niezbędnego rozróżnienia tych wszystkich potrzeb rynkowych, potrzebny jest stały monitoring konkurencji i szybka, przemyślana odpowiedzieć na zachodzące w danym sektorze zmiany Kielce.