Oferta sprzedaży każdego dobrze zaopatrzonego sklepu opiera się na starannym dobraniu produktów i pokazaniu ich w jak najlepszym świetle. Odnosi to także do porównywania propozycji, jakie przygotowuje konkurencja z tego samego sektora. Bogaci w wiedzę, w jaki sposób odnoszą oni sukcesy i gdzie ponoszą porażki, nowi przedsiębiorcy są w stanie iść ich przykładem. Nie poleca […]
Tag: marketing społecznościowy Wrocław
Stały nadzór nad konkurencją – monitoring cen konkurencji. Agencja marketingowa Kielce
Gdy zamierzamy wyprzedzić rywali w wyścigu o uwagę konsumentów, zmuszeni jesteśmy do wykorzystania szeregu skomplikowanych narzędzi oraz zaawansowanej wiedzy psychologicznej, opartej na licznych badaniach eksperymentalnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie przewidzieć zachowania klientów w określonych sytuacjach i wykreować je tak, aby były korzystne dla nas. Przy odrobinie zaawansowanej, niemal jawnej perswazji, jesteśmy w stanie zapewnić […]
Mieć oko na konkurencję – monitorowanie cen konkurencji. Marketing internetowy Kraków
Trzymać rękę na pulsie to jedno z częstych wyrażeń biznesowych. Oznacza, że jesteśmy doskonale świadomi obecnej sytuacji, dzięki stałej obserwacji zachodzących na rynku zmian. Dzięki temu nie damy się zaskoczyć nieoczekiwanemu ruchowi i sprawnie przeprowadzimy kontratak. Stąd też monitorowanie cen konkurencji jest tak ważne i stanowi centrum uwagi większości strategii dużych przedsiębiorstw. Doskonale rozumieją one, […]
Rzucająca się w oko szata graficzna – projektowanie stron internetowych Gdańsk. Tanie strony www
Większość przedsiębiorców już dawno podjęła decyzję o tym, aby wejść na rynek elektroniczny, dostosowując swoją ofertę do obecnych standardów. Dzięki temu są w stanie zamieszczać propozycje, jakich w stacjonarnych sklepach próżno szukać. Zwłaszcza w przypadku towarów sprowadzanych specjalnie z zagranicy, na wyjątkowe życzenie klienta. Właśnie wtedy nowoczesne firmy najwięcej zyskują – dzięki temu są w […]
Studium nad zadowoleniem klienta – usługi marketingowe – badanie satysfakcji klientów.
Po zakupie okazuje się, jak dobrze sklep przygotował się do całego tego procesu, ponieważ właśnie wtedy klient wydaje swój ostateczny werdykt, decyzją się na dalszą współpracę albo unikając danego sklepu, opowiada o nim same niepochlebne opinie. Stąd też dla każdego biznesu badanie satysfakcji klientów powinno być niezwykle ważnym krokiem w dalszym budowaniu strategii marketingowej i […]