Kluczem do sukcesu w biznesie jest nie tylko umiejętne zdobywanie nowych kontrahentów, lecz także utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami. Nie od dziś wiadomo, że lojalność klientów jest nie do przecenienia. W dobie wirtualnej rzeczywistości jednym z najlepszych sposobów na komunikację na linii firma – klient są media społecznościowe. Poprzez ten kanał komunikacyjny można nie tylko informować o promocjach czy bieżącej ofercie, ale również można odpowiadać na zapytania czy uwagi klientów w czasie rzeczywistym, podnosząc w ten sposób swoją wiarygodność jako dobrego przedsiębiorcy.
Prowadzenie Facebooka firmowego to jednak nie jest przysłowiowa bułka z masłem. Aby takie działania przyniosły oczekiwane rezultaty należy posiadać odpowiednią wiedzę dotyczącą sposobów komunikacji oraz umiejętności, zwłaszcza w obszarze nowych technologii. Jeżeli ktoś nie czuje się na siłach aby samodzielnie podołać temu zadaniu, wówczas powinien skorzystać z szerokiej oferty agencji internetowych, które w ramach opłaty abonamentowej stworzą profil w mediach społecznościowych i zajmą się jego bieżącym prowadzeniem.