Marketing społecznościowy, głównie za sprawą Facebook’a stał się najbardziej stabilną i popularną formą w handlu, dzięki której jesteśmy w stanie utrzymywać stosunkowo “bliskie” więzi na linii sprzedawca – klient.
W marketingu społecznościowym chodzi głównie o to, aby zachęcić klienta do ponownego odwiedzenia naszego sklepu – w tym celu powstają właśnie różnego rodzaju fanpage’ na serwisach społecznościowych, najczęściej wybierany jest oczywiście najpopularniejszy z nich Facebook, ale dużym gronem odbiorców może pochwalić się także chociażby Twitter.
Marketing społecznościowy Kielce działa podobnie jak w innych większych miastach w Polsce, a jego głównym założeniem jest odpowiednie prowadzenie witryny naszego sklepu w serwisach społecznościowych; wstawianie postów w taki sposób, aby zachęcić klienta do zaangażowania się w życie naszego sklepu chociażby w sekcji komentarzy czy jak gdyby “wymuszając’ na nim reakcję na wstawiony przez nas film, post czy też zdjęcie. Facebook oferuje wiele możliwości rozwijania faktycznie istniejących firm i zakładów – jest to zdecydowana czołówka wśród konkurencji w marketingu społecznościowym.