Nie jest dla nikogo tajemnicą, że media społecznościowe zawładnęły umysłami klientów. Szukają tam oni wskazówek, jak i kiedy dokonać zakupy, czy obowiązują jakieś aktualne zniżki i w jakim terminie można kupować po okazyjnej cenie, skąd czerpać wiedzę odnośnie reklamacji, gwarancji, zwrotów czy zerwania umowy kupna-sprzedaży.
Właśnie dlatego prowadzenie Facebooka firmowego jest tak ważnym elementem ogólnej strategii promocyjnej, w której przedsiębiorstwo stara się stworzyć korzystny wizerunek swojej marki i oferowanych przez nią produktów, ale też wyciągnąć rękę w stronę klientów, zainteresowanych indywidualnymi konsultacjami w sprawie określonego problemu i atrakcyjnymi ofertami skierowanymi tylko do nich.
Reklama Facebook Kielce przypomina zmagania w trakcie wyścigu – należy jak najlepiej przygotować się do startu, a kiedy już usłyszymy sygnał, powinniśmy stale oglądać się na poczynania konkurentów, którzy również nie zamierzają odpuścić i pozwolić na zwycięstwo kogoś innego.
Dlatego też prowadzenie Facebooka Kielce stało się przyczyną rosnącego zróżnicowania między firmami dobrymi, a takimi, którym niespecjalnie zależy na klientach i ich potrzebach.