Oferta sprzedaży każdego dobrze zaopatrzonego sklepu opiera się na starannym dobraniu produktów i pokazaniu ich w jak najlepszym świetle. Odnosi to także do porównywania propozycji, jakie przygotowuje konkurencja z tego samego sektora. Bogaci w wiedzę, w jaki sposób odnoszą oni sukcesy i gdzie ponoszą porażki, nowi przedsiębiorcy są w stanie iść ich przykładem. Nie poleca […]
Tag: badania marketingowe
Odpowiedniego przygotowanie firmy przed startem – rejestracja logotypu. Projektowanie logo firmy
Przed nowo otwartym przedsiębiorstwem staje wiele wyzwań. Ilość obowiązków, jakie należy wykonać, przepisów, które powinno się przestrzegać, spraw, jakie należałoby załatwić, produktów, jakie powinno się zakupić, czy zleceń, jakie trzeba koniecznie przekazać zewnętrznym firmom. Właśnie dlatego eksperci na stronach internetowych polecają rozpocząć planowanie jeszcze złoży się wniosek w Urzędzie Miasta o przyznanie numeru w rejestrze. […]
Właściwie sformatowany sklep. Pozycjonowanie sklepu prestashop. Optymalizacja sklepów internetowych
Wśród licznych propozycji, jakie możemy znaleźć w Internecie, bardzo ważne jest właściwe przygotowanie własnej, unikalnej oferty, dzięki której większość konsumentów będzie zadowolona z przeprowadzonych zakupów. Równie ważne jest także otoczenie, w jakim pojawi się oferta – to znaczy, wygląd strony internetowej oraz jej funkcjonalność. Przyjazna użytkownikowi optymalizacja sklepu Prestashop konieczna jest ze względu na fakt, […]
Dobra pozycja na liście to podstawa – pozycjonowanie stron Gdańsk
Przeprowadzane jest praktycznie każdego dnia o każdej godzinie w każdym zakątku Polski i nie tylko. Sprawdzone przez liczne przedsiębiorstwa, sprawia, że marka staje się lepiej rozpoznawalna i bardziej znana na rynku, a także kusi konsumentów do odwiedzenia strony, na której znajdą to, czego poszukują. Chodzi o projektowanie stron internetowych w Gdańsku, które to stało się […]
Jak dowiedzieć się, co siedzi w głowie klienta? Badania marketingowe – badania ilościowe i jakościowe;
Stanowią podstawę każdego biznesu. To na nich opracowywane są strategie, które później włączane są do ogólne plany działań przedsiębiorstwa. Każda firma w miarę swoich możliwości powinna przeprowadzić przynajmniej jedno z nich, aby dowiedzieć się, na czym najbardziej zależy ich klientom. Daje im to odpowiedni obraz sytuacji oraz pozwala na sprawniejsze dostosowanie oferty do oczekiwań konsumentów. […]