Stały nadzór nad konkurencją – monitoring cen konkurencji. Agencja marketingowa Kielce

Gdy zamierzamy wyprzedzić rywali w wyścigu o uwagę konsumentów, zmuszeni jesteśmy do wykorzystania szeregu skomplikowanych narzędzi oraz zaawansowanej wiedzy psychologicznej, opartej na licznych badaniach eksperymentalnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie przewidzieć zachowania klientów w określonych sytuacjach i wykreować je tak, aby były korzystne dla nas. Przy odrobinie zaawansowanej, niemal jawnej perswazji, jesteśmy w stanie zapewnić […]

Rzucająca się w oko szata graficzna – projektowanie stron internetowych Gdańsk. Tanie strony www

Większość przedsiębiorców już dawno podjęła decyzję o tym, aby wejść na rynek elektroniczny, dostosowując swoją ofertę do obecnych standardów. Dzięki temu są w stanie zamieszczać propozycje, jakich w stacjonarnych sklepach próżno szukać. Zwłaszcza w przypadku towarów sprowadzanych specjalnie z zagranicy, na wyjątkowe życzenie klienta. Właśnie wtedy nowoczesne firmy najwięcej zyskują – dzięki temu są w […]

Liczy się wrażenie – tworzenie sklepów internetowych. Projektowanie sklepów internetowych

Podjęcie decyzji o ruszeniu na podbój Sieci związane jest z wieloma wydatkami, zwłaszcza takimi, które zapewniają promocję i ugruntowanie pozycji w listach wyszukiwania. Trzeba mieć świadomość, że sama oferta, nieważne jak dobrze przygotowana i dopracowana, nie wystarczy, żeby zwrócić uwagę konsumentów wśród tysięcy podobnych sklepów. Stąd też tworzenie sklepów internetowych związane jest z dokonywaniem wyborów […]

Właściwie sformatowany sklep. Pozycjonowanie sklepu prestashop. Optymalizacja sklepów internetowych

Wśród licznych propozycji, jakie możemy znaleźć w Internecie, bardzo ważne jest właściwe przygotowanie własnej, unikalnej oferty, dzięki której większość konsumentów będzie zadowolona z przeprowadzonych zakupów. Równie ważne jest także otoczenie, w jakim pojawi się oferta – to znaczy, wygląd strony internetowej oraz jej funkcjonalność. Przyjazna użytkownikowi optymalizacja sklepu Prestashop konieczna jest ze względu na fakt, […]

Jak dowiedzieć się, co siedzi w głowie klienta? Badania marketingowe – badania ilościowe i jakościowe;

Stanowią podstawę każdego biznesu. To na nich opracowywane są strategie, które później włączane są do ogólne plany działań przedsiębiorstwa. Każda firma w miarę swoich możliwości powinna przeprowadzić przynajmniej jedno z nich, aby dowiedzieć się, na czym najbardziej zależy ich klientom. Daje im to odpowiedni obraz sytuacji oraz pozwala na sprawniejsze dostosowanie oferty do oczekiwań konsumentów. […]