Stały nadzór nad konkurencją – monitoring cen konkurencji. Agencja marketingowa Kielce

Gdy zamierzamy wyprzedzić rywali w wyścigu o uwagę konsumentów, zmuszeni jesteśmy do wykorzystania szeregu skomplikowanych narzędzi oraz zaawansowanej wiedzy psychologicznej, opartej na licznych badaniach eksperymentalnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie przewidzieć zachowania klientów w określonych sytuacjach i wykreować je tak, aby były korzystne dla nas. Przy odrobinie zaawansowanej, niemal jawnej perswazji, jesteśmy w stanie zapewnić […]

Skuteczna promocja w Internecie – Agencja interaktywna Kielce. Reklama na portalu YouTube

Dobry przedsiębiorca jest wszędzie tam, gdzie nabywcy jego produktów. Stara się interesować tym, czym jego klienci i oferować im coś, co będzie uzupełnieniem zakupów oraz dodatkiem imponującym znajomym. Pokazuje się na targach, w salonach fryzjerskich, na zakupach w supermarkecie czy też na imprezach plenerowych organizowanych z okazji rocznicy miasta. Jednak szczegółowe planowanie takiego planu powinno […]

Sprawdzony sposób na konkurencję – monitorowanie cen, marketing społecznościowy Wrocław. Monitoring cen

Każdy sportowiec wie, że w czasie rywalizacji trzeba mieć na oku swoich przeciwników, żeby wiedzieć, kiedy planują wykonać decydujący ruch zapewniającym im zwycięstwo. Większość z nich planuje się na czele stawki, ale oszczędza siły, pozwalając komuś innemu prowadzić, wyczerpać siły, a następnie zająć jego miejsce. Wie o tym niemal każda osoba zainteresowana sportem. Podobnie jest […]

Właściwie sformatowany sklep. Pozycjonowanie sklepu prestashop. Optymalizacja sklepów internetowych

Wśród licznych propozycji, jakie możemy znaleźć w Internecie, bardzo ważne jest właściwe przygotowanie własnej, unikalnej oferty, dzięki której większość konsumentów będzie zadowolona z przeprowadzonych zakupów. Równie ważne jest także otoczenie, w jakim pojawi się oferta – to znaczy, wygląd strony internetowej oraz jej funkcjonalność. Przyjazna użytkownikowi optymalizacja sklepu Prestashop konieczna jest ze względu na fakt, […]

Jak dowiedzieć się, co siedzi w głowie klienta? Badania marketingowe – badania ilościowe i jakościowe;

Stanowią podstawę każdego biznesu. To na nich opracowywane są strategie, które później włączane są do ogólne plany działań przedsiębiorstwa. Każda firma w miarę swoich możliwości powinna przeprowadzić przynajmniej jedno z nich, aby dowiedzieć się, na czym najbardziej zależy ich klientom. Daje im to odpowiedni obraz sytuacji oraz pozwala na sprawniejsze dostosowanie oferty do oczekiwań konsumentów. […]

Przygotowanie klienta do zakupu – personalizowane działania marketingowe. Próba badawcza

Część przedsiębiorstw, która zdaje sobie sprawę ze znaczenia, jakie mają barania marketingowe, rozumie też, że nie zawsze są one adekwatnym opisem bieżącej sytuacji, szczególnie w przypadku. Pragną oni dowiedzieć się, czego spodziewają się po nich ich klienci, jak również jakie są ich uświadomione i mniej uświadamiane potrzeby oraz oczekiwania. Nie zawsze można tego dokonać na […]